Inne jednostki Administracji Centralnej ważne dla studentów i doktorantów


aula UWr

Inne jednostki Administracji Centralnej ważne dla studentów i doktorantów

Regulamin Organizacyjny, wprowadzony Zarządzeniem Rektora nr 215/2022 wraz z późniejszymi zmianami, zawiera wykaz wszystkich jednostek działających w Uczelni wraz z ich zadaniami. Poniżej zamieszczamy krótki wykaz jednostek, z którymi współpracujemy jako BWASD, a które mogą mieć szczególnie istotne znaczenie dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego.


Centrum Aktywności Studenckiej
i Doktoranckiej

Zakres działania CASD obejmuje zadania związane z rozwojem potencjału twórczego, naukowego, edukacyjnego oraz podnoszeniem kompetencji społecznych studentów i doktorantów poprzez dostęp do dedykowanej przestrzeni i zaplecza technicznego dostępnego w budynku Centrum. W CASD swoje siedziby mają Samorządy i uniwersyteckie organizacje studenckie. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 54

budynek ul. Piastowska 1a, 50-359 Wrocław

budynek Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej przy akademiku Dwudziestolatka, budynek jednopiętrowy, widoczne w centrum zdjęcia schody prowadzą na tzw. "wysoki parter"; wejścia głównego nie widać (wnęka między akademikiem a budynkiem, nad garażem)
wejście do Gmachu Głównego od strony portiernii (charakterystyczne "jajo"), przy kościele uniwersyteckim

Dział Spraw Studenckich

Zakres działania Działu Spraw Studenckich obejmuje zadania związane z organizacją świadczeń dla studentów oraz z zarządzaniem domami studenckimi. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 53

budynek pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 127 i 113

e-mail e-mail: sprawystudenckie@uwr.edu.pl

Dział Nauczania

Zakres działania Działu Nauczania obejmuje sprawy związane z całym procesem nauczania, poczynając od przyjęcia na studia, poprzez nauczanie zakończone uzyskaniem dyplomu lub świadectwa. W skład Działu Nauczania wchodzi Biuro Rekrutacji na Studia. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 47

budynek pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, II piętro

e-mail e-mail: dzialnauczania@uwr.edu.pl

Biuro Wsparcia i Dostępności

BWD zapewnia wsparcie i dostępność osobom z niepełnosprawnościami oraz ze szczególnymi potrzebami na rzecz realizacji ich praw i obowiązków jako członków wspólnoty uniwersyteckiej. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 54b

budynek ul. Kuźnicza 49/55, pok. 19 i 20

e-mail e-mail: niepelnosprawni@uwr.edu.pl

budynek tak zwanej "starej szkoły", w którym znajduje się siedziba Biura Wsparcia i Dostępności - na parterze, wejście z zewnątrz
budynek Akademickiego Biura Karier na rogu, niewielki piętrowy budynek z łagodnym podjazdem i dwoma schodkami (odrębne drogi)

Akademickie Biuro Karier

Zakres działania Akademickiego Biura Karier obejmuje wsparcie w zakresie rozpoczynania działalności zawodowej po ukończeniu studiów, monitorowanie karier absolwentów i rozwój współpracy z absolwentami. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 48

budynek ul. Kuźnicza 49 A, 50-138 Wrocław

e-mail e-mail: abk@uwr.edu.pl

Biuro Współpracy Międzynarodowej

Zakres działania BWM obejmuje zadania polegające na
inicjowaniu, organizowaniu i koordynowaniu współpracy Uniwersytetu z zagranicznymi placówkami naukowymi i dydaktycznymi, w tym wymian studentów i doktorantów w ramach międzynarodowych programów edukacyjnych czy działalnością studentów i doktorantów w ramach Sojuszu Uczelni Europejskich Arqus. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 43

budynek ul. Kuźnicza 35, 50-138 Wrocław, pok. 4, 5 i 18, I piętro

e-mail e-mail: international@uwr.edu.pl

Biuro IDUB

Zadaniem Biura Projektu IDUB jest obsługa administracyjna i finansowa realizacji programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza”, w tym prowadzenie konkursów dla studentów i doktorantów: Granty Młody Badacz (konferencje, staże zagraniczne, itp.), Minigranty dla doktorantów (badania naukowe). Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 44a

budynek ul. Kuźnicza 35, pok. 207, II piętro

e-mail e-mail: idub@uwr.edu.pl

Dział ds. Komunikacji

Zakres działania Działu ds. Komunikacji obejmuje zadania związane z kreowaniem wizerunku Uniwersytetu i przepływem informacji wewnątrz Uczelni i w jej relacjach z otoczeniem, w tym nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej i Rejestrem Kont w Mediach Społecznościowych. Dział ds. Komunikacji prowadzi również Sklepik Uniwersytecki. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 51a

budynek ul. Kuźnicza 35, pok. 12 i 12

e-mail e-mail: komunikacja@uwr.edu.pl

Budynek administracji UWr przy ul. Kuźniczej. Budynek kilkupiętrowy, zabytkowy. Wejście z poziomu ulicy w centralnej części budynku.
Wejście do Sekretariatu Szkoły Doktorskiej, budynek z dwoma dużymi oknami i podwójnymi drzwiami, wejście z poziomu ulicy.

Sekretariat Szkoły Doktorskiej

Zakres działania Sekretariatu Szkoły Doktorskiej obejmuje organizację, kordynoowanie i dokumentowanie spraw formalnych związanych z kształceniem doktorantów w Szkole Doktorskiej UWr. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 40

budynek ul. Kuźnicza 46/47, 50-138 Wrocław

e-mail e-mail: szkoladoktorska@uwr.edu.pl

Fot.: AB – BWASD (z wyjątkiem zdjęcia Auli Leopoldiny)

Projekt "Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Wrocławskiego 2018-2022" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Przechodzę do polityki prywatności
Return