
Inne jednostki Administracji Centralnej ważne dla studentów i doktorantów
Regulamin Organizacyjny, wprowadzony Zarządzeniem Rektora nr 215/2022 wraz z późniejszymi zmianami, zawiera wykaz wszystkich jednostek działających w Uczelni wraz z ich zadaniami. Poniżej zamieszczamy krótki wykaz jednostek, z którymi współpracujemy jako BWASD, a które mogą mieć szczególnie istotne znaczenie dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Wrocławskiego.
Centrum Aktywności Studenckiej
i Doktoranckiej
Zakres działania CASD obejmuje zadania związane z rozwojem potencjału twórczego, naukowego, edukacyjnego oraz podnoszeniem kompetencji społecznych studentów i doktorantów poprzez dostęp do dedykowanej przestrzeni i zaplecza technicznego dostępnego w budynku Centrum. W CASD swoje siedziby mają Samorządy i uniwersyteckie organizacje studenckie. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 54
ul. Piastowska 1a, 50-359 Wrocław


Dział Spraw Studenckich
Zakres działania Działu Spraw Studenckich obejmuje zadania związane z organizacją świadczeń dla studentów oraz z zarządzaniem domami studenckimi. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 53
pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, pok. 127 i 113
e-mail: sprawystudenckie@uwr.edu.pl
Dział Nauczania
Zakres działania Działu Nauczania obejmuje sprawy związane z całym procesem nauczania, poczynając od przyjęcia na studia, poprzez nauczanie zakończone uzyskaniem dyplomu lub świadectwa. W skład Działu Nauczania wchodzi Biuro Rekrutacji na Studia. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 47
pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, II piętro
e-mail: dzialnauczania@uwr.edu.pl
Biuro Wsparcia i Dostępności
BWD zapewnia wsparcie i dostępność osobom z niepełnosprawnościami oraz ze szczególnymi potrzebami na rzecz realizacji ich praw i obowiązków jako członków wspólnoty uniwersyteckiej. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 54b
ul. Kuźnicza 49/55, pok. 19 i 20
e-mail: niepelnosprawni@uwr.edu.pl


Akademickie Biuro Karier
Zakres działania Akademickiego Biura Karier obejmuje wsparcie w zakresie rozpoczynania działalności zawodowej po ukończeniu studiów, monitorowanie karier absolwentów i rozwój współpracy z absolwentami. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 48
ul. Kuźnicza 49 A, 50-138 Wrocław
e-mail: abk@uwr.edu.pl
Biuro Współpracy Międzynarodowej
Zakres działania BWM obejmuje zadania polegające na
inicjowaniu, organizowaniu i koordynowaniu współpracy Uniwersytetu z zagranicznymi placówkami naukowymi i dydaktycznymi, w tym wymian studentów i doktorantów w ramach międzynarodowych programów edukacyjnych czy działalnością studentów i doktorantów w ramach Sojuszu Uczelni Europejskich Arqus. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 43
ul. Kuźnicza 35, 50-138 Wrocław, pok. 4, 5 i 18, I piętro
e-mail: international@uwr.edu.pl
Biuro IDUB
Zadaniem Biura Projektu IDUB jest obsługa administracyjna i finansowa realizacji programu „Inicjatywa doskonałości – uczelnia badawcza”, w tym prowadzenie konkursów dla studentów i doktorantów: Granty Młody Badacz (konferencje, staże zagraniczne, itp.), Minigranty dla doktorantów (badania naukowe). Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 44a
ul. Kuźnicza 35, pok. 207, II piętro
e-mail: idub@uwr.edu.pl
Dział ds. Komunikacji
Zakres działania Działu ds. Komunikacji obejmuje zadania związane z kreowaniem wizerunku Uniwersytetu i przepływem informacji wewnątrz Uczelni i w jej relacjach z otoczeniem, w tym nadzór nad stosowaniem Systemu Identyfikacji Wizualnej i Rejestrem Kont w Mediach Społecznościowych. Dział ds. Komunikacji prowadzi również Sklepik Uniwersytecki. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 51a
ul. Kuźnicza 35, pok. 12 i 12
e-mail: komunikacja@uwr.edu.pl


Sekretariat Szkoły Doktorskiej
Zakres działania Sekretariatu Szkoły Doktorskiej obejmuje organizację, kordynoowanie i dokumentowanie spraw formalnych związanych z kształceniem doktorantów w Szkole Doktorskiej UWr. Zarządzenie Rektora nr 215/2022, § 40
ul. Kuźnicza 46/47, 50-138 Wrocław
e-mail: szkoladoktorska@uwr.edu.pl
Fot.: AB – BWASD (z wyjątkiem zdjęcia Auli Leopoldiny)
